Головна  →  Новини  →  20 березня 2018

Оголошено конкурс на найкращі ідеї та проекти із соціальної реклами

Управління з питань реклами КМДА запускає проект-ініціативу «Соціальна реклама очима киян». Через конкурс буде обрано теми та макети майбутньої соціальної реклами.

Голосування проводитиметься на сторінці Управління в мережі Фейсбук. Спочатку оберуть 5 тем для соціальної реклами, а після обрання тем розпочнеться голосування за найкращі макети за обраними темами.

Запропонувати власну ідею можна в коментарях за посиланням.

«Ми впевнені, що соціальна реклама повинна відображати реалії сучасного суспільства, наочно показувати те, що хвилює громаду в даний момент. А хто ж краще за містян розуміє проблематику Києва та соціальні посили, які варто висвітлювати за допомогою реклами? Тому ввіряємо саме вам обрати теми, а згодом і макети соціальної реклами, які дійсно потрібно популяризувати серед населення», – йдеться у повідомленні Управління на сторінці Фейсбук.

Проект-ініціатива складається з чотирьох основних етапів:

  1. Вибір меседжів (тем) соціальної реклами. Кожен охочий може запропонувати меседж (через коментарі у мережі Фейсбук), який, на його думку, актуальний у наш час і найбільш гостро хвилює людей. Далі всі надіслані меседжі збирають та запропонують користувачам у вигляді голосування. Після закінчення голосування окремим постом опублікують ТОП-5 кращих меседжів, які отримали найбільшу кількість голосів.
  2. Конкурс макетів для обраних меседжів. Усі охочі можуть запропонувати власне оформлення соціальної реклами. Роботи необхідно надіслати на пошту або через повідомлення на Фейсбук-сторінці Управління. Далі, за аналогією з першим етапом, усі макети зберуть, виставлять на голосування та оберуть найкращі за кількістю голосів.
  3. Інформування про дату і територію розміщення соціальної реклами.
  4. Фотозвіт про розміщену соціальну рекламу на вулицях Києва.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку

Київ: