КМДА Київська міська державна адміністрація


24 січня 2022

Київ почав тестувати нову концепцію розміщення соціальної реклами

Київ почав тестувати нову концепцію розміщення соціальної реклами

Київ почав тестувати нову концепцію розміщення соціальної реклами.

Тепер стане неможливим використання соціальної реклами у якості безкоштовного піару, а значущі проекти отримають можливість стати більш помітними та ефективними.

Про це розповіла начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.

За її словами, соціальна реклама не може:
- мати політичної або комерційної мети,
- та містити посилань на певні бренди та осіб,
- а її мета – привернути увагу до соціальних проблем та загальнолюдських цінностей.

На жаль, більшість соціальних проектів сьогодні не досягають цієї мети.

Аби підвищити якість соціально-інформаційних кампаній, Управління змінило концепцію розміщення соціальної реклами в Києві –
- розробило методичні рекомендації
- визначило пріоритетне коло суспільних проблем та тем на 2022 рік
 - запропонувало спеціальну форму заявок.

Вона зауважила, що вже оброблені подані заявки від громадських об’єднань, компаній, міністерств та відомств.
 Наразі отримані та систематизовані перші дані, які показали, що навіть достатньо поважні та потужні організації не мають для себе чіткого плану на рік, що спричиняє хаос на рекламному ринку.

 «Тому позиція Управління чітка та послідовна:
 відпрацювати рік за новими правилами,
 зрозуміти, які є помилки та підводні камені,
 зробити роботу над помилками
 та вийти на новий рівень розміщення соціальної реклами в столиці”, – пояснила Оксана Поліщук.

Повна інформація, рекомендації та план щодо розміщення соціальної реклами у місті Києві тут:
/content/socialna-reklama.html

 

 

 



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.