Головна  →  Новини  →  18 січня 2024

У 2023 році у Києві опрацьовано більше 15 тисяч звернень щодо розміщення вивісок та реклами

За 2023 рік місто продемонструвало зростання активності у сфері оформлення вивісок та рекламних засобів. За минулий рік у місті було оброблено 3849 звернень на оформлення вивісок. Це на 160% більше ніж у 2022 році та на 16% більше у порівнянні з 2021. Такі показники свідчать про зростання кількості власників закладів, які прагнуть приєднатися до формування комфортного міського середовища, а також про поступове відновлення економічної діяльності у місті.

У 2023 році Управління з питань реклами опрацювало 11905 звернень на оформлення рекламних засобів. Серед них можна виокремити наступні показники:

- звернень на надання дозволу на розміщення рекламних засобів було 3366;

- звернень на продовження дозволу на рекламні засоби склали 3466.

Важливо відзначити, що у 66% випадків було видано чи продовжено дозволи на розміщення реклами. Це вказує не лише на збільшення кількості звернень, але й на зростання рівня обізнаності заявників щодо процедури та правил оформлення рекламних засобів.

Такий активний інтерес до рекламної діяльності і бажання долучитися до створення естетичного міського простору свідчать про зацікавленість громадян та бізнесу у розвитку іміджу міста. В Управлінні з питань реклами сподіваються, що такий темп оформлення конструкцій не тільки збережеться, а й буде зростати у 2024 році.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку