Головна  →  Новини  →  25 жовтня 2023

День маркетолога: коли відзначати?

День маркетолога: коли відзначати?

За традицією сьогодні, 25 жовтня, мало б відзначатися професійне свято маркетологів. Але Управління з питань реклами вирішило відійти від усталених традицій святкування цієї дати. Справа у тому, що неофіційне професійне свято маркетолога, яке прийнято відзначати сьогодні, 25 жовтня, має радянську передісторію. Саме 25 жовтня 1975 року було сформоване Управління з маркетингу та реклами в Міністерстві зовнішньої торгівлі СРСР.

Це ж стосується і Дня рекламіста, яке минуло 23 жовтня. Традицію святкування цього дня започаткував російський студент, який у 1994 році, працюючи рекламним агентом в одній із газет, прийняв своє перше замовлення. Згодом свято поширилося на країни колишнього СРСР.

Зараз можна відмітити тенденцію, коли в Україні професійні свята, які мають російське або радянське коріння переносять на інші дати. В Управлінні з питань реклами вирішили слідувати цьому тренду і не відзначати День маркетолога саме сьогодні. Так, існують Міжнародний маркетингу, який відзначається 27 травня і Міжнародний день інтернет-маркетингу, що припадає на 16 грудня. Але у багатьох країнах, крім глобальних професійних свят, відзначають свої національні свята, присвячені різним професіям.

Українські маркетологи також заслуговують на своє професійне свято. Послугами наших креативників, дизайнерів, майстрів слова, шаманів реклами у Google і Facebook користується весь світ. Цього вересня на вищому рівні керівництва держави вже обговорювалося питання оновлення державної системи пам’ятних дат та професійних свят. Відповідні керівні структури держави вже займаються цим питанням.

До якої ж дати приурочити святкування дня маркетолога - варіантів немало. Так, можна взяти за основу прийняття закону України “Про рекламу, що відбулося 3 липня 1996. Пам’ятною датою в українській історії креативу також є завоювання автомобільним заводом ЗАЗ «Бронзового лева» на Канському фестивалі. Ну і звісно ж можна взяти за основу прийняття 28 липня рішення про утворення Управління з питань реклами у місті Києві. Яку саме дату буде обрано для відзначення цього дня - не має великого значення. Головне, щоб вона стосувалася подій, пов’язаних з маркетингом в Україні.

Перейти до спискуВерсiя для друку