КМДА Київська міська державна адміністрація


Соціальна реклама – це вид некомерційної реклами, яка:

  • спрямована привернути увагу до соціальних проблем та загальнолюдських цінностей (пропагування здорового способу життя, охорони здоров'я/природи, збереження енергоресурсів, профілактика правопорушень, популяризація державного суверенітету, безпеки та оборони, патріотичного виховання, соціального захисту, висвітлення загальнодержавних та загальноміських подій, заходів, свят);
  • не має на меті отримання прибутку.

Замовник (рекламодавець) – будь-яка особа.

Виготовлення (друк) постерів – замовник соціальної реклами (в разі, якщо замовником є структурний підрозділ КМДА – за кошти бюджету).

Розміщення (поклейка) постерів – власник рекламної конструкції.

 

* необхідно подати не пізніше ніж за 20 днів до планової дати розміщення
** доручення КМДА про розміщення, або відмова із зазначенням недоліків, які потрібно усунути
*** замовник друкує постери та надає інформацію про те, де їх отримати

 

ЯК НАПИСАТИ ЗАЯВУ

Кому: Голові КМДА, ПІБ (не на Управління з питань реклами).
Від кого: повне найменування юридичної особи або ПІБ фізичної особи, контактні дані.

ТЕКСТ ЗАЯВИ пишеться в довільній формі.

Обов’язково зазначити:

  1.  Мета соціальної реклами з обґрунтуванням корисності і доцільності.
  2. Термін (строк), на який хотіли б розмістити свою соціальну рекламу (бажаний).
  3. Вид рекламних засобів, на яких хотіли б розмістити свою соціальну рекламу (бажані).
  4. Кількість рекламних засобів (орієнтовно 10 од кожного виду).
  5. Макети сюжетів (в друкованому кольоровому варіанті або посилання на них).

 


Зміст сюжету повинен відповідати загальним вимогам до реклами – ст.8 та ст.12 Закон України «Про рекламу».

 

Сюжет не повинен містити посилань:

  1.  на конкретний товар/виробника;
  2. на об’єкти права інтелектуальної власності, що належать виробнику товару/замовнику (виняток - реклама національних фільмів);
  3. на замовника (виняток - громадське об’єднання чи благодійна організація*).

 

*Для розміщення символіки чи логотипу на макеті, останні повинні бути зареєстровані відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

За отриманням додаткової інформації звертайтеся:

Приклади соціальної реклами

 



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.