Головна  →  КИЯНАМ  →  Соціальна реклама

* Закон України «Про рекламу»

* Методичні рекомендації з організації розміщення соціальної реклами в місті Києві

* Технічне завдання до макетів

 

Соціальна реклама – це вид некомерційної реклами, яка:

  • спрямована на розвиток особистості та суспільства, на популяризацію загальнолюдських цінностей, здорового способу життя, інклюзивного суспільства, на охорону природи, збереження енергоресурсів, профілактику правопорушень, на забезпечення державного суверенітету, безпеки та оборони, патріотичного виховання, освіти, науки, культури, фізичної культури, спорту, історії, висвітлення державних програм, спрямованих на захист державності, громадського порядку, підвищення обороноздатності держави, загальнодержавних та загальноміських подій, заходів

  • не має на меті отримання прибутку та/або не спонукає виборців голосувати за або проти певного суб’єкта виборчого процесу

Рекламодавець (замовник) - будь-яка особа

Виготовлення (друк) постерів – рекламодавець (замовник) соціальної реклами (в разі, якщо рекламодавцем (замовником) є структурний підрозділ КМДА – за кошти бюджету).

Розміщення (поклейка) постерів – власник рекламної конструкції.

 

 

* ідея, що володіє певною загальнолюдською цінністю.

** містить механізм впливу на формування громадської думки, привертає увагу до проблем суспільства або закликає до зміни моделі поведінки, залучає до вирішення суспільно важливих проблем.

*** необхідно подати не пізніше ніж за 20 днів до запланованого строку розміщення.

**** доручення міського голови про розміщення, або відмова із зазначенням недоліків, які потрібно усунути.

***** рекламодавець (замовник) виготовляє рекламу та надає її для розміщення.

 

ШАПКА ЗАЯВИ

Кому:
(не на Управління з питань реклами!)
Київському міському голові
Віталію КЛИЧКУ
вул. Хрещатик, 36
м. Київ, 01044

Від кого:
повне найменування юридичної особи або ПІБ фізичної особи
контактні дані

ТЕКСТ ЗАЯВИ пишеться в довільній формі.

Обов’язково зазначити:

  1. Тип (роль) соціальної реклами з обґрунтуванням цілей, мети та корисності.

  2. Строк, на який хотіли б розмістити соціальну рекламу.

  3. Вид рекламних засобів, на яких хотіли б розмістити свою соціальну рекламу (бажані).

Види рекламних засобів:

4. Кількість рекламних засобів.

5. Макети сюжетів (в друкованому кольоровому варіанті або посилання на них).

 

Зміст сюжету реклами повинен відповідати вимогам статей 4, 6, 8 – 12, 20* Закону України «Про рекламу», статті 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» 

* в соціальній рекламі, яка охоплює суспільно корисну інформацію, спрямовану на профілактику правопорушень, забезпечення державного суверенітету, безпеки та оборони, популяризацію патріотичного виховання допускається використовувати зображення (включно з графічними) застосування справжньої або іграшкової вогнепальної зброї, вибухових пристроїв.

Крім того сюжет соціальної реклами не повинен містити:

  1. прізвищ, імен, по батькові фізичних осіб, що займають посади, визначені пунктами 1, 4 частини першої статті 3 Закону України "Про запобігання корупції"

  2. посилань на конкретний товар та/або його виробника

  3. посилань на рекламодавця (замовника)* 

  4. на об’єкти права інтелектуальної власності (логотип, торгівельна марка, тощо), що належать виробнику товару/замовнику

* Винятки:

  • якщо рекламодавцем соціальної реклами є державний орган, орган місцевого самоврядування, міжнародна організація, міжнародне об’єднання, а також їх представництва, консульська установа іноземної держави, державний орган іноземної держави, представництво міжнародної організації, представництво міжнародного об’єднання;

  • якщо рекламодавцем соціальної реклами є громадське об’єднання чи благодійна організація або меценат фізичної культури і спорту* (під час підготовки та проведення офіційних спортивних заходів та спортивних змагань);

         *Для розміщення символіки чи логотипу на макеті, останні повинні бути зареєстровані відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" або мати правову охорону відповідно до Закону України "Про охорону прав на знаки для товарів та послуг"

  • поширення соціальної реклами, створеної в межах реалізації проектів міжнародної технічної допомоги;

  • поширення соціальної реклами волонтерів, які діють відповідно до Закону України«Про волонтерську діяльність»;

  • поширення реклами національних фільмів.

 

ВАЖЛИВО: не вважається соціальною рекламою інформація, спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей, розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку, якщо така інформація використовується з метою спонукання виборців голосувати за певну партію (організацію партії) чи кандидата або проти них чи містить посилання на їхні програми, заходи, діяльність, які вони здійснюють чи підтримують.

 

Соціальна реклама, яка поширюється на замовлення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, їх посадових осіб, не повинна містити інформації, що сприяє формуванню і підтриманню обізнаності, інтересу до певної партії (організації партії) чи кандидата, їхніх програм, передбачених програмами заходів (діяльності), які вони здійснюють чи підтримують.

За отриманням додаткової інформації звертайтеся:

Приклади соціальної реклами 

Версiя для друку