* Методичні рекомендації з організації розміщення соціальної реклами в місті Києві
* Інформація щодо суспільних проблем та тем, висвітлення яких визначено пріоритетними на 2022 рік
* План розміщення соціальної реклами в місті Києві на період з 01.01.2022 по 30.06.2022
* План розміщення соціальної реклами в місті Києві на період з 01.07.2022 по 31.12.2022
Соціальна реклама – це вид некомерційної реклами, яка:
спрямована привернути увагу до соціальних проблем та загальнолюдських цінностей (пропагування здорового способу життя, охорони здоров'я/природи, збереження енергоресурсів, профілактика правопорушень, популяризація державного суверенітету, безпеки та оборони, патріотичного виховання, соціального захисту, висвітлення загальнодержавних та загальноміських подій, заходів, свят);
не має на меті отримання прибутку.
Замовник (рекламодавець) – будь-яка особа.
Виготовлення (друк) постерів – замовник соціальної реклами (в разі, якщо замовником є структурний підрозділ КМДА – за кошти бюджету).
Розміщення (поклейка) постерів – власник рекламної конструкції.
* ідея, що володіє певною соціальною цінністю
** містить механізм впливу на формування громадської думки, привертає увагу до проблем суспільства або закликає до зміни моделі поведінки, залучає до вирішення суспільно важливих проблем.
*** необхідно подати не пізніше ніж за 20 днів до запланованого строку розміщення та у відповідності до тем і типів соціальної реклами, визначених Орієнтовним планом
**** доручення міського голови про розміщення, або відмова із зазначенням недоліків, які потрібно усунути
***** замовник друкує постери та надає інформацію про те, де їх отримати
ШАПКА ЗАЯВИ
Кому:
(не на Управління з питань реклами!)
Київському міському голові
Віталію КЛИЧКУ
вул. Хрещатик, 36
м. Київ, 01044
Від кого:
повне найменування юридичної особи або ПІБ фізичної особи
контактні дані
ТЕКСТ ЗАЯВИ пишеться в довільній формі.
Обов’язково зазначити:
Тип (роль) соціальної реклами з обґрунтуванням цілей, мети та корисності.
Термін (строк), на який хотіли б розмістити свою соціальну рекламу (у відповідності до Орієнтовного плану).
Вид рекламних засобів, на яких хотіли б розмістити свою соціальну рекламу (бажані).
Види рекламних засобів (форматів):
4. Кількість рекламних засобів (до 70 площин різних форматів).
5. Макети сюжетів (в друкованому кольоровому варіанті або посилання на них).
Зміст сюжету повинен відповідати вимогам ст. 6, ст. 8, ст. 12 Закону України «Про рекламу», ст. 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»
Сюжет не повинен містити посилань:
на конкретний товар/виробника, просувати бренд / товар / послуги / особу;
на об’єкти права інтелектуальної власності (логотип, торгівельна марка, тощо), що належать виробнику товару/замовнику (виняток - реклама національних фільмів);
на замовника (виняток - громадське об’єднання чи благодійна організація*).
*Для розміщення символіки чи логотипу на макеті, останні повинні бути зареєстровані відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" або мати правову охорону відповідно до Закону України "Про охорону прав на знаки для товарів та послуг"
За отриманням додаткової інформації звертайтеся:
телефон (044) 481-47-16
електронна пошта [email protected]